دیروز اومده بود!!!
ღکـمـــــپ عشـــــقღ

CampLove.tk

 

دیروز اومده بود

دیدنم با یه شاخه گل سرخ و لبخندی که همیشه آرزوشو داشتم
گریه کرد و گفت دلش برام تنگ شده ولی من فقط نگاش کردم… وقتی رفت…
 "سنگ قبرم از اشکاش خیس شده بود…

عشق.عاشفانه.زیبا.تنهایی.دلتنگی.مطالب زیبا و عاشقانه.عکس.مطالب عاشقانه.عشقولانه.عشقولانه ها.مطالب عاشقانه.مطالب زیبا.دلنوشته ها.قلب.کمپ عشق.عاشقانه های من تقدیم به زندگیم.مطالب تنهایی.جملات غمگین.جملات احساسی.ابر جملات. عشق.تک نوشته ها."

 

جملات احساسیییییییی  

باید گذشت
گاهی باید در اوج نیاز، نخواست
 گاهی باید کویر شدبا همه ی تشنگی
 منت هیچ ابری را نکشیدگاهی برای بودنباید محو شد
 باید نیست شدگاهی برای بودن باید نبود
 گاهی باید سیگارت را برداریو رهسپار کوچه هایی بشی که
 خیلی وقته رهگذری ازش عبور نکردهگاهی باید نباشی
 تا لااقل یه جایی توی گوشه کنار این شهردلی برات تنگ بشه…

شاید با هم بودن سخت تکرار شود…
اما به یاد هم بودن را هر لحظه..
میتوان تکرار کرد…

اگر تنهایی ام چشم مرا بست…اگر دل از تنم افتادو بشکست..
فدای پای قلب آن عزیزی..که درهر جا که باشد یاد ما هست…

گریه ی آخر شب هایم …انگار کافی نبوده …این روز ها …

اول صبح ها هم …گریه می کنم …دلــم زیــادی روشن است می ترسم بسوزد.

 در را پشت سرت ببند…سوزِ نبودنت.. پاییزه دلم را میلرزاند …

می روم و پشت سرم آب نمی ریزند…
 وقتی هوای رفتن دارم….دریاهم به پایم بریزند بر نمیگردم…

امشب بازهم پستچی پیر محله ی ما نیومد...یا باید خانه مان را عوض کنم..
یا پستچی را …
!!!! تو که هر روز برایم نامه می نویسی ، مگه نه . . . ؟

 هیچ قــــطاری از این اتــــاق نمی گذرد
من اینجــــا نشسته ام و با همین سیـــــ ـگار
قــــطار می آفرینم نمی شنـــوی …!؟
سرم دارد سوتــــــ ــ ـ می کشد …

 هیچی...مثل یک عطر اشنا عمق فاجعه رونمی کوبه تو مغزت…!!!

خنده ام میگیرد…از اینکه…
هنوز بهت فکر میکنم…خدایا کمکم کن…خسته شده ام…
وقتی مال من نیست…چرا تو فکرمه…!!!

 سکوت کوچه های تار جانم، گریه می خواهد
تمام بند بند استخوانم گریه می خواهدبیا ای ابر باران زا، میان شعرهای من
که بغض آشنای ابر گریه می خواهدبهاری کن مرا جانا، که من پابند پاییزیم
و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد
چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهاییکه حتی گریه های بی امانم، گریه می خواهد

می توان شیرینی عشق تو را چشید و از تو روی گردان شد ؟
مگر می توان لذت همجواری با تو را درک کرد و میل جای دیگر داشت ؟

چه زود فراموش شدم... 
چه زود فراموش شدم آن زمان كه نگاهم از نگاهت دور شد ....
 چه زود از یاد تو رفتم آنگاه كه دستانم از دستان تو رها شد....




66806987087317191388.gif

نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت23:31---19 ارديبهشت 1392
وبلاگت عالی بود میثم جان دستت درد نکنه گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: 유 ♥ 웃 ، عاشقانه ، تنهایی ، ،


برچسبها: عشق , عاشفانه , زیبا , تنهایی , دلتنگی , مطالب زیبا و عاشقانه , عکس , مطالب عاشقانه , عشقولانه , عشقولانه ها , مطالب عاشقانه , مطالب زیبا , دلنوشته ها , قلب , کمپ عشق , , مطالب تنهایی , جملات غمگین , جملات احساسی , ابر جملات , عشق , تک نوشته ها , ,
نوشته شده در جمعه 18 اسفند 1391ساعت توسط meysam|
78756196954116453450.gif


ღکلیه حقوق این وبلاگ مطلق به کمپ عشق میباشد *ولی*کپی کنید :دی ღ

ღکد نویسی و ویرایش توسط *میثم*کمپ عشقღ